Castell de Burriac 2010

Com sempre el punt de sortida és a la plaça 11 de setembre de Canet de Mar. Hem anat per fins al port Balís per la platja (tot pla) i des d'aquí fins al coll de Pallarès (Sta. Mònica) és tot pujada suau. Ara per anar a Argentona hem passat per pistes i corriols alternatius a la pista principal. Un cop hem arribat a la riera s'ha de creuar el pol. industrial per anar cap a la riera de Clarà fins a trobar una pista que puja per l'esquerra ( al començament si ha plogut i ha fang) que puja fins a la plan dels Matxos. A per una pista ampla es va fins a trobar un corriol a l'esquerra ( i ha unes vistes espectaculars tant) que ens durà fins al coll de Codera i ara a la dreta per anar fins a dalt del Castell. Per baixar, ho hem fet per una pista ampla ( fins no fa gaire un corriol molt tècnic) fins al veïnat del Cros, Mataró i per el passeig fins a Sant Simó, per NII fins al Balís i fins a Canet per el passeig com l'anada.

El temps per fer el recorregut és de 3 h 53 min

La distància és de 57,7 km
Descarregar track ..... gpx
Descarregar track ..... kmz      el format KMZ permet veure la ruta directament sobre el Google Earth
Cliqueu aquí per veure fotos