Queralbs Bastiments Núria

Atenció amb aquesta sortida, és llarga i des del Bastiments fins al Portell i ha llocs que la cresta és una mica perillosa, sobretot en mullat. La resta de la sortida no te cap dificultat tècnica.
En cas de anar just de forces i temps, es pot prendre la opció de baixar amb el cremallera.
La sortida comença a Queralbs a les 5:15 amb el frontal, direcció cap a Coma de Vaca passant per la central de Daió i seguint el GR 11.7 Des de Coma de Vaca continua per tota la Coma del Freser i just a sota al Coll de la Marrana s'ha de deixar el GR per enfilar cap a la dreta amunt, hi ha alguna fita, fins a trobar el camí que puja cap al Bastiments.
Un cop a dalt del cim tot és un puja hi baixa molt tècnic, fins al coll de Nou Creus. Des d'aquí ja tot baixada fins a Núria i Queralbs.
Atenció també amb el temps que he estat, jo barrejo anar d'excursió i anar a córrer al pla i baixades. Paro els cops que faci falta per fer fotos i gaudir del paisatge però vaig a ritme.

Fotos

Dades GPS
El temps per fer el recorregut és de 7h 16 min (en moviment)
La distància és de 31,5 km.