Queralbs - Pedrisses - Noucreus

La sortida comença a tocar de Queralbs direcció cap a Coma de Vaca per la central de Daió. A 15 minuts del salt del Grill s'ha de fer un gir de 180º a l'esquerra per enfilar el camí cap a Pedrisses ( hi ha una senyal, rovellada d'un helicòpter).
Fins a les Collades, hi ha trossos amb branques una mica empipadores després només cal anar seguint el camí amb molt bones vistes tant mirant cap amunt com cap avall.
Un cop creuat el canal, no val a badar, ja que 15 minuts amunt s'ha de fer un gir cap a l'esquerra i després cap a la dreta per anar fins al començament de la Coma de Pedrisses. Per la Coma s'ha d'anar
fent zigues-zagues fins arribar a dalt, hi ha un cartell.
Ara comença el tros que fa més mal al cervell, ja que tot és herba i
la pendent molt pronunciada fins arribar al camí cap a la Collada de Torreneules.
Des de la collada no hi ha pérdua s'ha d'anar seguint el camí pels cims. El primer és el de Coma del Clot (Torreneules gran).
Des de Noucreus tampoc hi ha cap problema, tot baixada fins a Núria i d'aquí cap a Queralbs.

El temps per fer el recorregut és de 10h20 min.
El temps en moviment és de 8h16 min.
La distància és de 24,9 km.