Roses - Portlligat

Una sortida amb unes vistes magnífiques i sense cap complicació técnica. S'ha de fer segint el sentit horari.
La sortida des de Roses és per la carretera que va a la cala Monjoi fins arribar al pla de Can Mares que a l'esquerra comença una pista de sorra en bon estat que s'ha d'anar seguint fins sota del Puig Rodó, aquí trenquem cap a l'esquerra amb una lleugera baixada fins a la carretera que puja a la base militar Coll de Pení.
Un cop creuada la carretera, a la dreta comença un corriol fins arribar a la carretera que ve de Roses, la seguim fins al coll de Sa Perafita.
Des del coll hi ha un camí que baixa directe a Cadaqués però hem seguit la carena per anar a trobar el GR92 que l'hem seguit fins a Portlligat.
Des de Cadaqués la ruta continua per pista en bon estat fins a Roses sense cap tipus de complicació.
L'únic que és te que tenir amb compte per aquesta sortida, és el vent, avui no bufava.

En el mapa de la dreta,es pot veure que la ruta no comença a Roses, per un descuit, he engegat el GPS tard. Al mapa de sota i en el track,està rectificat.

Fotos
Dades GPS
El temps per fer el recorregut és de 3h:52 min.
La distància és de 50,0 km.