Sant Martí de Montnegre 2

La sortida comença a la plaça 11 de setembre i per pista (riera de l'Albó) puja a la Creu de Pedrastell per anar (baixada) cap a St.Iscle de V. Ara comença un bon tros de pista amb pujada suau fins al coll de Can Poliva (per Cal Paraire).Des d'aquí per corriols i de baixada continua fins al Pla de les Mines a on comença a pujar una mica fins al coll d'en Buti. Ara continua per pista fins a Can Cent Carbasses a on comença un corriol tot de baixada una mica perillós per l'humitat fins a can Bosses. Aquí segueix per el GR5 fins a fer un gir a l'esquerra i fins a la pista que puja de Sant Celoni i girar a l'esquerra un tros avall i girar cap a la dreta per anar (es un puja i baixa)fins al pont de Can Toni passant per Vila Rasa. D'aquí ja enfila cap a Sant Martí per pista que al començament és suau fins als últims 200 mts que puja una mica. Des de Sant Martí la tornada és un puja i baixa per el coll de Can Benet, Els Tre Termes,St Andreu,Coll de l'era d'en Mora,St Cebrià de V. i per can Puig (última pujada)fins a Canet.

El temps per fer el recorregut és de 4h 04 min.
La distància és de 57,1 km.