Santa Eulàlia de Tapioles

Aquesta sortida comença a la plaça 11 de Setembre de Canet de Mar direcció cap a la zona industrial i seguir per el torrent d'en Peuet. Al final del torrent comença la primera pujada per arribar al Pla d'en Sala i continuar per pista ampla fins a un corriol (el senglar) que baixa fins al començament del sot d'Ordella ( hi ha una cadena però els propieteris deixan passar les BTT). Aquí comença una pujada llarga fins al Pla de Carcassès a ara ja tot baixada i pla fins a les ruines de l'Esglèsia Vella i a 500 mts começa la última pujada (suau) per pista fins al Pla d'en Duran (Dolmen) i ja arribem a Santa Eulàlia de Tapioles.
Per tornar i ha uns quants corriols que son difícils de pujar fins arribar a La Plana de Baix i des d'aquí tot ja es més fàcil ja que majoritàriament tot es pista ampla fins a Canet

El temps per fer el recorregut és de 2h 51 min

La distància és de 38,6 km
Descarregar track ..... trk
Descarregar track ..... kmz      el format KMZ permet veure la ruta directament sobre el Google Earth