Avioneta estavellada en el Montseny

Atenció la avioneta ja no hi és.

L'objectiu d'aquesta ruta es visitar les restes d'un accident d'avioneta al 27/05/2000 (Dades de l'accident) i fer un reconeixement dels camins per anar-hi amb la BTT.

La sortida es de les afores de Gualba de Dalt (Camí de Riells) i el primer tram,fins a Can Prat es repeteix a la tornada.

A Can Prat es deixa la pista principal i comença la pujada cap el Castell de Can Prat (777 mts) amb unes vistes espectaculars direcció cap al pantà de Santa Fe. Des d'aquí ja tot més planer i baixada no més cal anar seguin una indicació que posa Riells fins a trobar l'avió "pareu atenció a no passar de llarg" es troba passat la masia que hi ha a l'esquerra un cop s'endinsa  al bosc,des del camí es veu si un sap el que busca.
Per tornar,s'ha de continuar seguin les indicacións Riells fins a un punt que es deixa i continua per una pista molt poc transitada, que hi ha a la dreta. Al cap d'una estona,s'abandona la pista per seguir un petit corriol a l'esquerra (atenció que quasi no es veu) i des d'aquí cada cop la pista es veu més transitada fins a trobar la principal que va a de Riells cap a Gualba per tornar al punt de sortida.

Fotografies (picassa)
Fotografies (facebook)

El temps per fer el recorregut és de 3h 25 min.
La distància és de 20,8 km.