Canet de Mar - Avioneta 2016

Atenció la avioneta ja no hi és.

Una sortida molt llarga amb només una dificultat, la baixada des del pantà de Santa Fe fins a la central nº2, que hi ha moltes pedres.
El començament des de Canet a les 7h, és direcció cap a Vallgorguina passant per Arenys de Munt i Lourdes, a on abans d'arribar-hi s'ha de creuar la riera cap el rial de Can Mora per pujar fins a la serra del Parent Rost. Des d'aquí quasi tot baixada fins a Vallgorguina. Ara per anar a Sant Celoni hem passat per una ruta verda i que actualment està mig tallada des de Can Castellar fins a Can Pradell (circuit de motos).

Un cop a Sant Celoni s'ha d'anar cap a l'hospital i ara és quan comença veritablement la ruta ja que quasi no hi ha descans fins arribar a Santa Fe.

Des de la Avioneta, per tornar, s'ha de desfer el camí fet fins arribar altre vagada al pantà. Aquí comença la part més delicada de la sortida, ja que la baixada cada cop és més pronunciada, amb moltes pedres i fulles fins a la central n2.
A la central, cal vorejar el petit embassament i a la part del darrera hi ha el salt d'aigua.

La ruta continua avall seguin la canonada d'aigua i durant uns 100 mts els mes agosarats poden fer trial i si no a baix de la bici fins trobar a l'esquerra una pista que ens porta fins a les mines de Can Sala.
Les mines son impressionants i continuant avall n'hi ha una que hi surt (al menys a l'estiu) un aire molt fred.

La ruta continua avall fins trobar la carretera que va de Gualba a Campins, anem direcció cap a Campins i una mica abans d'arribar-hi girem a l'esquerra per anar a Sant Celoni pel camí de la Serra de Can Felonet.
De Sant Celoni fins a Collsacreu ho hem fet per carretera i des d'aquí fins Arenys de Munt hem repetit el camí de pujada. Hem arribat a Canet passant per la platja.

Dades de l'accident de la avioneta
Dades de les mines

Fotos

Dades GPS
El temps per fer el recorregut és de 6h:50 min.
La distància és de 90,3 km.