Castell de Burriac 2010

El punt de sortida és a la plaça 11 de setembre de Canet de Mar. Hem anat fins al port Balís per la platja (tot pla) i des d'aquí fins al coll de Pallarès (Sta. Mònica) és tot pujada suau.
Ara per anar a Argentona hem passat per pistes i corriols alternatius a la pista principal. Un cop hem arribat a la riera s'ha de creuar el pol. industrial per anar cap a la riera de Clarà fins a trobar una pista que puja per l'esquerra ( al començament si ha plogut i ha fang) que puja fins a la plan dels Matxos.
Continuem per una pista ampla fins a trobar un corriol a l'esquerra ( i ha unes vistes espectaculars) que ens durà fins al coll de Codera i ara a la dreta per anar fins a dalt del Castell.
Per baixar, ho hem fet per una pista ampla ( fins no fa gaire un corriol molt tècnic) fins al veïnat del Cros, Mataró i pel passeig fins a Sant Simó, per NII fins al Balís i fins a Canet pel passeig com l'anada.

Dades GPS
El temps per fer el recorregut és de 5h:46 min.
La distància és de 25,8 km.