DE CANET DE MAR FINS A LA FONT DE LA BRINXA

La sortida la fem des de la plaça 11 de setembre direcció cap el polígon industrial,s'ha de pujar per el rial dels Ruals i agafar un corriol que ens dura fins a la Plana d'en Sala des d'on tindrem una molt bona vista per fer fotos. El camí ara segueix per un puja baixa fins als Termes Llargs i girem a l'esquerra per agafar un camí de baixada fins al Sot de Oradella . S'ha de creuar la carretera asfaltada i anar (i a una cadena) cap el torrent de la Oradella i tot es pujada fins al Pla de Carcassès . Ara el camí tornarà a ser un puja i baixa passant per Cal Paraire i arribar fins al coll de Can Poliva . Deixarem el camí principal a la dreta i començarem per un corriol i tot baixada fins a trobar la pista que puja de Sant Celoni a Sant Martí de Montnegre. Un cop aquí no s'ha de deixar la pista fins a la font de la Brinxa . Per tornar hem past per el coll de Can Batet, direcció cap a Hortsavinya i trenquem a l'esquerra per anar a la font dels Ocells, i tot baixada fins fins a la Pedra dels Tres termes, seguim la pista fins a trobar el tros asfaltat i girar a la dreta per anar al Coll de l'Era d'en Mora ,fer un petit pujador i baixar cap a Sant Cebrià de Vallalta per un corriol molt divertit i d'aquí cap al camp de golf i per carretera fins a Canet.