Queralbs - Cim de Les Arques

Com sempre, les sortides les faig des de Queralbs. Aquesta, direcció a la central de Daió per continuar pel camí de Coma de Vaca fins a un punt que s'ha de girar a l'esquerra ( hi ha una senyal de perill d'un helicopter) per començar una pujada amb molta vegetació fins al primer coll, Les Collades. D'aquí fins a Pedrisses hi ha alguna fita i de tant en tant, sobretot a la part final, s'ha d'intuir una mica.
Un cop a Pedrisses s'ha de tirar pel dret fins trobar el camí del coma de vaca i just abans del Coll de Torreneules, altre vegada pel dret fins dalt de La Coma del Clot. Des d¡aquí ja tot és camí fresat.

La única dificultat d'aquesta sortida és el fons físic, ja que és una pujada contínua fins dalt de la Coma del Clot 2739 mts. Un cop aquí, comença un puja i baixa, Pic de Fontnegra 2728 mts, Cim de Rocs Blancs 2784 mts, Cim Baix i Alt de les Arques 2782 mts 2792 mts.
Aquests cims separen la vall de Noucreus i la de Coma de Vaca, amb unes vistes espectaculars. Es pot veure el golf de Roses perfectament.
Compte! Jo tinc la costum de córrer a les baixades.

Fotos

Dades GPS
El temps per fer el recorregut és de 5h 43min. (en moviment)
Temps total 6h 59min.
La distància és de 23,3 km.