De Canet de Mar a Sant Bartomeu de Cabanyes 1

La sortida és de la Plaça 11 de Setembre de Canet de Mar i aquesta vegada hem anat fins Arenys de Munt pel camí de" la gasolinera". Des aquí per carretera fins a Arenys de Munt ja per camí de sorra cap a Lourdes i la Creu de Rupit (la pujada més forta de la jornada). Ara hem anat seguin la carena passant pel Pi de Buac, La Pedra Llarga fins arribar al coll del Bruc que hem girat a l'esquerra per una pista que ens ha dut fins al Solei del Corredor. Aquí fem un tros de pista asfaltada i sense per anar fins al Puig Aguilar a on comença una baixada molt ràpida (no val a badar) fins pràcticament a Sant Andreu del Far a on per pista asfaltada arribarem a Can Bordoi i després d'una petita pujada i algunes trialeras arribarem a la Torrassa del Moro. Des d'aquí ja anirem fins a Sant Bartomeu de Cabanyes per pista ampla asfalta i sense asfaltar, un tros per carretera passant per la Urb. Sant Carles, Coll de Parpers i Coll de Sant Bartomeu. Ara continuem la pista i farem un gir a l'esquerra (ja pràcticament tot baixada i pla) per anar a Òrrius, Riera d'Argentona, Mataró i pel passeig marítim fins a Sant Simó. D'aquí per carretera NII fins a Llavaneres i pel passeig marítim fins a Canet de Mar.