Volta per Canet de Mar

La ruta comença al Santuari de la de Deu de la Misericòrdia direcció cap al castell de Sta. Florentina per seguir un tram del GR 5 (es el tros mes dur uns 100 mts) fins a dalt de la carena dels 2 pins a sobre el túnel de l'autopista. Un cop aquí ja comença la baixada per un corriol que va paral·lel al camí principal fins a trobar els dipòsits d'aigua a on creuarem el camí per passar per un altre corriol ( ara per la dreta del camí principal) fins arribar a baix a la piscina municipal. Ara es passa per els carrers de la zona industrial fins al l'entrada del rial dels ruals i a 20 mts a l'esquerra s'ha d'entrar a la riera per un tub de desaigua i axis poder creuar l'autopista sense cap perill (molt divertit).Un cop creuat l'autopista a l'esquerra i ha uns esglaons per sortir de la riera i per un corriol anar fins a l'entrada del camí per anar al Rocòdrom. S'ha de pujar un petit turonet fins arribar a una balla i tirar per un corriol que i ha a la dreta i a uns 25 mts abans d'arribar als pins girar a l'esquerra per entrar al bosc de pins fins a un dipòsit i continuar ( tot baixada) fins al càmping Victòria i anar cap a la platja passant per el bucle i seguir fins al Neptú

Aquesta ruta es pot fer a partir dels 9 anys (segons el nivell)

El temps per fer el recorregut es de 0h 24min els i mes de 1h per els petits.